Aprel ayının 25-i Beynəlxalq marketinq və reklam festivalı olan "White Square"nin nəticələri açıqlandı. Festivalda MDB və Avropanın 13 ölkəsindən 1038 iş qəbul olunub. İşlər dünya üzrə nüfuzlu mükafatlar sahibi və aparıcı festivallarda iştirak etmiş təcrübəli mütəxəssis heyəti tərəfindən qiymətləndirildi. Münsiflər heyətinin verdiyi məlumata görə, festival yüksək Avropa səviyyəsində keçirildi və ən yaxşı ənənələrini nümayiş etdirərək peşəkar reklam ictimaiyyətinə yeni tələblər təqdim etdi.



Qaliblərin mükafatlandırma mərasimində VII "White Square" festivalının yaradıcı konsepsiyanın əsas şəxslərindən biri yüksək not səsləndirdi – "Dünya bir qızıldır". Twiga, Rusiyanın kommunikasiya qrupunun vitse-prezidenti, marketinq münsiflər heyətinin sədri, ötən il Kann Film Festivalının münsiflər heyətinə daxil olmuş Karina Ohancanyan bildirib: "Biz siyasətə fərqli bir münasibət göstərən müxtəlif ölkələrdən olan insanlarıq və söz verdik ki, siyasətdən danışmayacağıq. Buna görə də işlərin müzakirəsi qısa sürdü". "Восход" Rusiya jurnalının təsisçisi, kreativ direktoru və yaradıcı münsiflər heyətinin üzvü Andrew Gubaidullina fikrincə "Hətta böhran dövründə belə yaxşı festival təqdim etmək olar".



BBDO Proximity şirkətinin kreativ direktoru, interaktiv reklam münsiflər heyətinin üzvü olan Andrew Kontra mətbuat konfransında bildirib: "Festivala təqdim olunmuş işlər yalnız festivalda deyil real həyatda da özlərinə diqqət cəlb etməlidir. Bu festival ərzində biz məhz insanların həyatına təsir edən işlərin şahidi olduq. Bunlar yüksək səviyyəli işlərdir". Qaliblərin işləri www.adfest.by saytında qeyd olunub. 24 qızıl, 30 gümüş, 56 bürünc, 67 seçilmiş və 3 xüsusi mükafat təqdim olunub. "Grand Prix" mükafatının sahibi Saatchi&Saatchi Ukraine və Belarusiyanın yaradıcı təşkilatı Aida Pioneer olub. Festivalın yaradıcı təşkilatı ən yüksək bal toplayan Instinct, Rusiya oldu.